Îți dau o idee pentru cină!

Dacă ai avut un meniu haotic în timpul zilei este foarte posibil ca la masa de seară să fii tentată să faci cele mai proaste alegeri. De aceea, cel mai important lucru de care trebuie să ţii cont este acela de a lua în fiecare zi micul dejun şi prânzul, astfel încât la masa de seară să poţi consuma ceva uşor şi în cantitate mică.
 
Acest lucru te va ajuta să ai o digestie bună, să dormi mai bine şi să nu te îngraşi.
 
Astfel că înainte de a da buzna la frigider seara când ajungi acasă, gândeşte-te în timp ce eşti în mijloacele de transport sau în maşină ce vei mânca. Astfel vei evita riscul de a face alegeri total neinspirate. Bineînţeles că cea mai bună soluţie rămâne în continuare programul strict de mese din timpul zilei şi gustările sănătoase dintre mese.
 
Numai aşa vei reuşi să-ţi stăpâneşti poftele culinare care apar după masa de prânz sau la cină.
 
Te sfătuim să consumi:
1.Vegetale: salată verde, salată iceberg, rucola, roşii, ardei, castraveţi, spanac
2.Grăsimi sănătoase: uleiul de măsline presat la rece, avocado, seminţe şi nuci crude
3. Proteine cu valoare înaltă: peşte (să nu fie prăjit), fructe de mare, carne de curcan, carne de pui, urdă, telemea de capră și brânză ușoară. 
 
Ca și exemplu îți recomand următoarea rețetă:  Amestec de legume fierte (brokoli, morcov, pătrunjel, spanac), ton mărunțit, bucăți de piept de pui, o lingură de ulei de măsline și sos (din smântână, suc de lămâie și busuioc). La final am presărat puțin morcov și cașcaval ras, după care am pus condimente după gust (fără potențiatori de aromă).
 
Vrei să afli să să mănânci la micul dejun, la prânz și la cină?
Nu vrei să renunți la gustul bun al mâncărurilor?
Ca să înveți cum să ai grijă de sănătatea și totodată de silueta ta

Înscrie-te la o
consultaţie gratuită!

Pentru că ești
important PENTRU NOI!

Completează
TESTUL
GRATUIT

Newsletter ÎNSCRIE-TE