Surse concentrate de Omega-6 de evitat

Acizii grași Omega-6 sunt cei vinovați mai probabil când vine vorba de inflamarea și activarea sistemului imunitar în boala autoimună.
Probabil cea mai importantă strategie pentru normalizarea aportului de Omega-6 și de Omega-3 este reducerea consumului de alimente bogate în grăsimi polinesăturate Omega-6.
 
Mai ales uleiuri vegetale și de uleiuri din semințe de și de nuci, incluzând:uleiul de alune, ulei de araide, ulei de caju, ulei de fistic, ulei de floarea-soarelui, ulei de migdale, ulei de nuci pecan, ulei de porumb, ulei de rapiță, ulei de semințe de pin, ulei de soia, ulei de susan, ulei de șofran, ulei din semințe de bumbac.
 
Prin evitarea uleiurilor vegetale din cereale, leguminoase, nuci și semințe și prin consumul de fructe de mare și de carne din animale crescute liber, consumul de Omega-6 va scădea substanțial și raportul dintre acizi grași Omega-6 și cei Omega-3 se va echilibra în mod natural.
 
Sursă: Metoda Paleo-Dr Sarah Ballantyne
 
Ți-a plăcut acest articol?
Te interesează stilul de viață sănătos?
Începe să implementezi obiceiuri bune pentru sănătatea ta!

Înscrie-te la o
consultaţie gratuită!

Pentru că ești
important PENTRU NOI!

Completează
TESTUL
GRATUIT

Newsletter ÎNSCRIE-TE