Poftă puternică de mâncare? Iată ce e bine să știi!

 

Îți scriu despre un combustibil fără de care este mai greu să reziști poftei puternice, ai mai puțină energie în timpul zilei și riscul obezității este mai puternic!
 
Trebuie să fi auzit că ar fi bine să începi dimineața cu micul dejun!
 
Probabil că ai zâmbit la chestia asta și ai gândit că: "Ei bine, pentru asta sigur nu am timp dimineața!" Este mult mai rapid să cumpărăm niște produse de patiserie din mers, să cumpărăm o cafea de la aparatul de cafea și apoi să comandăm mâncare rapidă dacă ne este foame. Chiar ne ia puțin timp, sunt ușor accesibile și nu trebuie să te deranjezi să le faci. Deoarece nu avem timp să gătim în fiecare zi, sperăm că putem economisi timp în acest fel. Dar suntem siguri că vom economisi timp în acest fel? Pentru o perioadă, da. Dar după un timp, organismul noastru intervine. Kilogramele în plus încep să se adune  încet, nu spectaculos, doar pe neobservate. Începem să ne încetinim, dar îmbătrânim, deci vine cu timpul. Parcă somnul nu ar fi odihnitor ... dar este în regulă, dormim puțin mai mult și mai degrabă  nu luăm micul dejun.
 
Astfel, se formează un cerc vicios  în viața noastră, care va duce la diverse probleme de sănătate. Gândește-te puțin ... Este într-adevăr o economisire de timp să ai 20 de minute și o cafea pentru a te trezi dimineața? Eu nu cred acest lucru! Dar de multe ori nu timpul este cu care avem probleme. Ți s-a întâmplat vreodată că, dacă ai luat micul dejun,  după un timp, ți-a fost foame mai repede decât atunci când  ai mâncat ceva dimineața? De fapt, dacă nu ai luat micul dejun, corpul tău rămâne flămând,  doar că nu este necesar să  semnaleze acest lucru după un timp, deoarece oricum nu va primi mâncare. Prin urmare, organismul nu mai semnalează foamea, ci  descompune automat o cantitate mică de mușchi din masa musculară - din păcate nu grăsime - și  câștigă energie din aceasta. În cazul în care ai mâncat dimineața, totuși mori de foame mai devreme decât te aștepți,   este posibil să nu fi consumat un mic dejun suficient de hrănitor.
Ce zici de a încerca ceva hrănitor dimineața? Există multe posibilități la dispoziția dumneavoastră, cum ar fi ouă, carne, produse lactate, legume etc. Alege-le pe cele care ai vrea să le consumi cu adevărat! Voi descrie ce poți câștiga din acest lucru! Corpul tău nu îți va cere gustări toată ziua pentru că nu ai luat micul dejun.
Nu vei aștepta să vină timpul pentru o gustare și cafea pentru că vei avea energie. Vei putea  concentra mai bine pe munca ta, astfel încât să după-amiaza să puteți fi alături de familie sau să vă exersați hobby-ul. Nu mai trebuie să mănânci singur pentru prânz pentru a compensa micul dejun, așa că nu vei adormi după-amiaza. Vezi, este un mic pas în schimbarea obișnuinței tale, dar un salt uriaș în bunăstarea ta proprie. În plus,  economisești mult timp!
 
Sfatul meu este să iei micul dejun în mod regulat, chiar dacă poți mânca puțin!
 
Este adevărat că această cerere nu este atât de imposibilă! Vezi că schimbarea stilului de viață este alcătuită din astfel de lucruri mărunte! Dacă dorești să citești această sugestie și încă 10 într-un singur loc, aș recomanda broșura mea: Sprijin pentru schimbarea stilului de viață. Poți citi o mulțime de sugestii din broșură în mai puțin de o oră, care pot  fi ascultate în Consultările noastre. Așadar, dacă dorești doar să recapitulezi cunoștințele, sau dorești să vă ajute cineva sau dorești doar să începi o schimbare a stilului de viață, broșura va fi compania  ta de călătorie! Îți doresc o călătorie bună!

Înscrie-te la o
consultaţie gratuită!

Pentru că ești
important PENTRU NOI!

Completează
TESTUL
GRATUIT

Newsletter ÎNSCRIE-TE