Obiceiuri de alimentație și stresul

Mulți oameni care se confruntă cu disres, în mod greșit, consideră că prin cofeină - cafea, ceai negru, băuturi energizante, cola, ciocolată - pot trece mai ușor prin aceste situații.
 
Cofeina afectează glandele suprarenale și producția de hormoni de stres. Prea multă cofeină poate declanșa anxietatea, deoarece stimulează starea de emoție a organismului - prima fază fiziologică de stres. Acesta este un răspuns de tip "luptă sau fugi" al hormonilor de stres.
 
O astfel de stare împiedică somnul odihnitor.
Cofeina golește depozitul de vitamine complexe B și minerale esențiale (potasiu, magneziu și zinc) din organism. Acest lucru va întări anxietatea, oboseala și va reduce buna dispoziție pe termen lung.
 
Dacă cineva consumă mai mult de o băutură cofeinizată pe zi, ar trebui să reducă cantitatea la o singură ceașcă.
 
Renunțarea bruscă la cofeină poate duce la simptome de sevraj: dureri de cap severe, oboseală și chiar depresie. 
- Fragment din cartea Cheie pentru corp

Puteți comanda cartea de aici!

 
Ps: Dacă ți-a plăcut articolul și ai vrea ca prietenii tăi să o citească, te rog să le împărtășești cu ei, să le trimiți! Dacă tu sau unul dintre prietenii tăi doriți o consultație personală online, puteți să vă înscrieți  aici: 

Mă înscriu!


 

Magazinul Online are diferite sortimente de cafea, alege AICI!

 
 

Înscrie-te la o
consultaţie gratuită!

Pentru că ești
important PENTRU NOI!

Completează
TESTUL
GRATUIT

Newsletter ÎNSCRIE-TE