Importanța micului dejun


Sigur nu este de prima dată când auzi să pornești ziua cu micul dejun.
 
Probabil ai zâmbit la acest lucru, în sine sau ai dat din cap spunând că “De asta chiar nu am timp dimineața!”. Adevărat, este mult mai rapid să cumpărăm produse de patiserie, pe drum, să cumpărăm o cafea din mașina de cafea și pe urmă să comandăm ceva mâncare fast-food, când ne este foame.
Acestea țin foarte puțin timp, sunt ușor accesibile și nu trebuie să ne chinuim cu pregătirea lor.
 
Sperăm că economisim timp, dacă nu gătim. Dar  într-adevăr economisim timp în acest fel? Pentru o perioadă, da. Dar după un timp corpul nostru intervine.
Kilogramele inutile încep să se adune, nu vizibil, doar pe neobservate. Începem să ne încetinim, dar totuși ne îmbătrânim, vine cu vârsta.
 
Parcă nu ne mai odihnește somnul...., dar nici o problemă, dormim puțin mai mult, dar nu luăm micul dejun.
Astfel se formează, încet cercul vicios în viața noastră, care va rezulta diferite probleme de sănătate.
Să ne gândim puțin ... Oare, într-adevăr este o economisire dacă avem nevoie de 20 de minute și o cafea pentru a ne trezi dimineața? Nu cred! Dar, poate, de multe ori nu timpul este cu care avem probleme.
S-a întâmplat cu tine că având micul dejun, ți-a fost foame mai repede, parcă nici nu ai fi mâncat?
Adevărul este că în timp ce nu ai luat micul dejun, totuși  i-a fost foame corpului, dar după un timp era inutil să-ți semneleze acest lucru, oricum nu primea de mâncare.
 
De aceea nici nu semnala foamea, ci automatic descompunea o bucățică din mușchi – din păcate nu din grăsime – din care a obținut energie.
În cazul în care ai avut mivul dejun, după care tot ai simțit foamea mai curând, era fiindcă nu ai mâncat un mic dejun destul de hrănitor.
Ce ai spune, dacă ai încerca să mănânci ceva hrănitor pentru micul dejun? Ai la dispoziție foarte multe posibilități, ca ouăle, carne, produse lactate, legume etc. Alege dintre acestea acelea pe care le consumi cu plăcere!
 
Scriu, ce câștigi din acest lucru!
 
Corpul nu-ți va cere ceva de ronțăit toată ziua, fiindcă nu ai luat micul dejun.
Nu vei privi ceasul la locul de muncă ca să mănânci sau să bei o cafea, pentru că vei avea energie.
Te vei concentra mai bine la munca ta, astfel nu trebuie să o iei cu tine ca să termini acasă, deci vei avea timp pentru familia ta sau pentru hobby-ul tău.
Nu trebuie să mănânci mult pentru prânz să completezi micul dejun, deci nu vei fi somnolent după amiază.
Vezi, acesta este un pas mic în obișnuința ta dar o săritură uriașă în bunăstarea ta!
Pe lângă acesta, economisești mult timp pentru tine însuți.
 
Sugestia mea este să iei micul dejun regulat, chiar dacă poți mânca foarte puțin! - Dr. Suba Réka
 

Pentru o stare fizică mai bună, un consilier ține o consultație cu clientul o dată pe săptămână pentru a discuta cu el experiențele sale noi despre schimbările efectuate în dietă și stilul de viață pentru obiectivul dorit. Consultantul oferă clientului date despre funcționarea corpului, ca schimbarea stilului de viață să se producă înţelegând procesele în totalitate.

Serviciul Corpservis este o consiliere personalizată. În cazul în care sunteți interesat în mod serios, atunci vom stabili o dată potrivită unei întâlniri personale, unde vom discuta despre ce poate să vă ofere acest serviciu.

Încearcă și tu programul Corpservis!

Completează testul și înscrie-te la o consultație!

Înscrie-te la o
consultaţie gratuită!

Pentru că ești
important PENTRU NOI!

Completează
TESTUL
GRATUIT

Newsletter ÎNSCRIE-TE