Ce puteți face când boala sau alți factori externi vă împiedică să dormiți?

Factorii externi includ situațiile precum nașterea unui bebeluș, caz în care oricât de mult ați încerca să aveți un somn bun, nu veți reuși.
 
Dacă vă este întrerupt somnul sau nu puteți petrece atât de mult timp în pat pe cât ați dori, vă puteți obișnui să trageți un pui de somn. Studiile au arătat că odihna pe termen scurt, după o noapte în care somnul nu a fost suficient, duce la scăderea oboselii, îmbunătățește rezultatele și cauzează schimbări benefice în nivelul de cortizol și alți merkeri ai inflamației.
 
Dacă nu aveți timp dacât pentru un pui de somn scurt și intens, studiile au demonstrat faptul că, dacă durează mai puțin de 25 sau 30 de minute poate contribui în mare măsură la refacerea organismului obosit, poate imbunătăți percepția și nu vă va afecta somnul din timpul nopții. Secretul este să vă odihniți 20 de minute în faza a doua de somn și să evitați să adormiți profund.
Sursă: Metoda Paleo-Dr Sarah Ballantyne
 
Ai și tu parte de nopți nedormite? Ai vrea să-ți reglezi programul de somn?
Știai că și nutriția are un rol important în asta?
Programul de 3 luni de la Corpservis a ajutat mulți oameni să-și regleze programul de somn...

Înscrie-te la o
consultaţie gratuită!

Pentru că ești
important PENTRU NOI!

Completează
TESTUL
GRATUIT

Newsletter ÎNSCRIE-TE